Autoservis Praha 10 - E1 Cartronic

Jak název napovídá, naše zařízení má dvě funkce - předváděcí a servisní

Pro autoservisy:

je určena funkce předváděcí. V případě zájmu o nákup servisní techniky nabízíme její předvedení a to v plném rozsahu a zatížení. Chcete vyzkoušet naší techniku na vašem voze? Nebo si zkusit, jak se s ní pracuje?
Naše servisní vybavení je pravidelně obměňováno za nejnovější modely. Využijte možnost zkusit si práci na nejmodernější servisní technice, která je v současné době na trhu, jako je kamerová geometrie Hunter, vyvažovačka pneumatik se simulací přítlaku k vozovce a další.
Dále nabízíme možnost zapůjčení speciálních přípravků pro montáž rozvodů motorů, přípravků pro montáž spojek a přípravky pro měření brzdových kotoučů na vozidle i měření samostatných kotoučů.

Pro maloobchodní zákazníky a firmy:

Výhody nejnovější moderní techniky samozřejmě nabízíme i pro maloobchodní zákazníky a firmy, kterým záleží na tom, jak a jakými nástroji budou jejich vozy servisovány.

Vyřešíme Vaše problémy

VIBRACE - Trpí vozidlo vibracemi?

Nejprve je nutné zkontrolovat všechny části zavěšení podvozku a pohonu, které by v případě vůlí mohly způsobit vibrace do volantu, případně do celého vozu. Velmi často vibrace při jízdě vznikají buď nesprávným vyvážením kol, což je schopen odstranit každý pneuservis vybavený běžným strojem na vyvážení kol, nebo nesprávnou geometrií vozu, případně kombinací obojího . Často se, ale stává, že zákazník neustále nechává vyvažovat pneumatiky a odstranění vibrací se stále nedostavuje. Nikdo se však většinou nezabývá ovalitou pneumatik – tzn. že na pneumatice jsou v běhounové části nerovnosti, případně není pneumatika správně usazená na ráfku. Pro všechny tyto závady jsme vybaveni zařízeními zn. Hunter na jejich měření, které zároveň umožní diagnostiku sestavy pneumatika-ráfek a ze získaných dat doporučí řešení problému. Zařízení pracuje na principu měření síly pneumatiky působící na vozovku. Vibrace při brzdění jsou způsobeny buď zmíněnými vůlemi na zavěšení, nebo závadou na brzdové soustavě. Zde je nutné nejprve proměření a kontrola všech souvisejících částí –brzdové kotouče, bubny, náboje kol a jejich sestava. Při dostatečné síle brzdového kotouče je častým řešením soustružení kotouče na autě zařízením PRO-CUT. Jedná se o jedinečné zařízení vybavené gyroskopem a počítačem k přesnému vystředění soustružnických nožů. Ke komplexní péči o brzdy patří samozřejmě přesné měření bodu varu brzdové kapaliny.

Více info o objednání najdete kliknutím zde!

DPF Filtr - Trápí vás vynález jménem filtr pevných částic?

DPF filtr – neboli filtr pevných částic je zařízení, vzniklé ze zoufalého boje konstruktérů proti čím dál nesmyslnějším nařízením, vydávaným úředníky evropské komise ke snížení emisí naftových motorů. Velmi zjednodušený popis tohoto zařízení je takový, že se jedná o filtr, kde se zachycují větší částice nedokonale spáleného paliva a při určitém naplnění filtru dojde k samovolné regeneraci. Toto zní jistě skvěle do chvíle, než se dozvíme, že regenerace probíhá nejčastěji vstřikováním většího množství nafty, které zajistí „vypálení-dohoření“ zachycených částic, a to pouze v určitém režimu jízdy (ustálená rychlost, teplota motoru atd.) Pokud tento režim nenastane filtr se ucpává až se vozidlo stane nepojízdným. Doporučení výrobce vozu je výměna DPF filtru. Cena se pohybuje v řádu desetitisíců korun. Německá firma Liqui-Moly, dlouholetý přední výrobce maziv a aditiv, vyvinula systém k chemickému odstranění nespálených částic určený jak pro vyčištění DPF filtru, tak pro preventivní použití pro zabránění ucpání filtru. Uvedené závady je nutno řešit komplexně – to znamená vč. diagnostiky motoru, kde se podle našich zkušeností skrývá často další příčina zanesení DPF filtru.

Nabízíme vyčištění bez demontáže. Kontaktujte nás!